nedelja, 12. avgust 2007

Žužka nikar!

Danes sem storil dobro delo. Mati so me prosili, ker jih je bilo strah, da iz kuhinje odstranim leteči stvor.

Želel bi, da na področju žužkov postanem svetal zgled, kot je Denis Sarkić z videom o pasjih drekcih (v glavni vlogi je zablestel pes Janša) postal zgled lastnikom psov.

No, sem realist in vem, da tako gledan moj prispevek ne bo, niti ne bo imel takšnega in tudi skorajda usodnega učinka. Resno pa sporočam sledeče: ne svinjajte časopisnega papirja ali svoji belih sten s krvjo nič hudega slutečih žužkov, komarjev/komark, muh in podobnih insektov. Pustite jim živeti. Veste, njihova življenja se ne štejejo v letih, tako kot naša ...


Video o žužku in dobrem delu.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ja lepo da tkole skrbiš za žužke, me pa zanima neki druzga.. kdaj je blo tole posnet ker mi je Domen neki govoru o tem da bo nehu žurat (pit), tle je pa ves prekurjen in to ne prov zgodi zjutri, ker predvidevam, da vajina mati že pripravlja kosilo :)

Nejc Jemec pravi ...

@hefc: dober žužek te sorte je leteči žužek. Kar se pa ure tiče, pa kar Domna vprašaj, nočem še bolj posegati v njegovo zasebnost ;)

Anonimni pravi ...

Priznam! Šibek sem, to je opazila tudi druščina razuzdanih mladcev ki so me v soboto nekaj minut po drugi uri prijazno sprejeli medse in mi ponudili pomoč v tekoči obliki, češ da je oni ne rabijo več, ker so si oni že tako ali tako opomogli noč poprej. Sprejel sem jo in kmalu za tem nisem bil več šibek. No, naslednje jutro sem bil spet.

Anonimni pravi ...

haha kera huda no... res naklucje da se je ravno domen zbudu k si zuzke pedenu, pa direkt u kader prletu.

Anonimni pravi ...

rešitelj živali :) tvoj bratec je pa bil zaliman ja... se mi prov mal smili. nevarnost abstinenčne krize na obzorju =D
lp

Anonimni pravi ...

domen prov lepo popestri video :P