petek, 10. avgust 2007

Kupite Slovenske novice!

Nacionalna raziskava branosti je prejšnji mesec postregla z aktualnimi valutnimi podatki o branosti. Časnik z največjim dosegom so, po tej raziskavi, Slovenske Novice (SN), ki dosežejo zavidljivih 355.000 bralcev!

Včeraj mi je bilo na poti v Ljubljano dolgčas, zahotelo se mi je branja. Blizu je bila trafika. Odločil sem se za nakup časnika. Preden se vrnem k SN, temu tračarsko-tragično-ekskluzivnem časopisu, naj zapišem naslednje.

Pri nas doma smo bili dolgo časa naročeni na Delo. No, takole je bilo. Na Delo sem nas naročil jaz, ker se mi je zdelo fino imeti dnevno možnost prebiranja časopisa. Navkljub internetu in dnevnemu spletnemu prebiranju novic, se mi zdi časopis všečen in večen. Paše mi. Tudi po vseh nevšečnostih in predvsem nevšečnikih, ki so doleteli časopisno hišo Delo, sem dolgo vztrajal. Nisem hotel na hitro in na prvo žogo slediti večini (dasiravno je večina ostala, sem tiste, ki so v velikem številu odšli, so prekinili naročnino, tudi poimenoval večina, ker ne gre za zanemarljive številke). Očeta je motil format, sam se na to nisem oziral in sem rad prebiral vse tiste zgodbe, nasploh ob sobotah. Velik format pač deluje resno. Pred kratkim mi je dopizdilo. Ko je preveč, je pač preveč. Zato je oče naročil, kot je v eni Sobotnih prilog dejal Drago Jančar, zelen časopis rumene vsebine. Objektiv prekaša Prilogo, si bom pa vseeno še kdaj privoščil tudi Delovo sobotno edicijo, sploh kadar bodo vanjo kakovostne zgodbe pisali meni zanimivi pisci - moškega in ženskega spola.

Skratka. Včeraj se mi je bralo. Dnevnik je odpadel, ker smo nanj naročeni in ga torej lahko preberem tudi zvečer, doma. Kupil sem Delo s prilogo Polet, odpadel pa je nakup SN.

Driska, klofutanje in huliganstvo - jasno, romsko huliganstvo. Brez najmanjše morale, etike. Vse za 355.000 bralcev.

P.S. Dodajam oznako homonovinarus. Geslo, ki mi ga je ob stvaritvi e-naslova nejc.jemec@vest.si dodelil Marko Bratuš.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Moje skromno mnenje. Najbolj je brat več časopisov. Torej pri nas Sobotno prilogo (Delo) in Objektiv (Dnevnik). V vsaki izmed teh prilog je kej zanimivga in kvalitetnega za brat. Pri meni še vedno prednjači Sobotna. Zakaj? Sicer je res, da nekateri novinarji (v mojem pogledu zlasti en) šli stran sam po kakovsti (ob branju Objektiva se včasih sprašujem, kako je lahko dolečen osebek ali osebka sploh novinar-ka) pisanja še vedno močno prekaša Objektiv. Je pa ena prednost Objektiva: da ima več socialno obarvanih tem. To pa zlasti zaradi odhoda že zgoraj omenjenega novinarja.

Če pa govoriva o teh dveh dnevnikih brez raznih prilog. Je pa tko. En del naše družine ima že dolgo let naročen Dnevnik. Sem ga imela in ga še imam možnost dokaj redno prebirat. Kateri je bolj kavliteten zame ni vprašanje. Torej Delo. Dnevnik je stopničko višje od Slovenskih novic. Brez zamere!!!

Podobno debato lahko odpreš v zvezi z tedniki. Mag ali Mladina?

Nejc Jemec pravi ...

Iona, se strinjam, najbolje je brati več časopisov - brskati na večih spletnih straneh... Sam imam (na srečo) še vedno to možnost. Se mi pa zdi, da tudi dnevni izvod Dnevnika ponudi kar precej kvalitetnega branja. Slabše, v primerjavi z Delom, se mi zdijo predvsem strani namenjene kulturi in športu. Morda sem spregledal še kaj, morda se motim ...

Zadnje čase me je Sobotna priloga često razočarala. Ne vem, morda me zanimajo druge teme, takšne kot jih pripisuješ Objektivu. Najraje sem bral/berem prispevke Boštjana Videmška (morda kdo ve kaj se dogaja z njim?) in občudoval fotografije Jureta Eržena; tekste profesorice na faksu sem bral, Sonje Merljak Zdovc, navdušen sem nad Lenartom J. Kučičem, bral sem zadnje strani, Jančarja. Res. Me je vedno znova zanimalo, kaj bo zapisal. Zadnjič sta me potegnila teksta o Zlu, pa tisti o Putinovi mladini. Super zadevi. Pa vseeno. Ko sem pri punci doma dobil v roke Objektiv, mi je bil seštevek boljši.

Nič, še vedno bom bral oboje.

Kar se pa tednikov tiče. Berem Mladino, zajemam z veliko rezervo. Zadnjič so me klicali z Dela (slišim, da kličejo mnoge, bojda so precej agresivni in nadležni), če bi naročil Mag. Sem rekel, da berem Mladino. Pa smo se poslovili.

Anonimni pravi ...

mag ali mladina?to je sedaj vprašanje...
največja umetnost pri prebiranju teh dveh tednikov (predvsem pri magu)je iz njihovih zgodb (v mislih imam predvsem notranjepolitično dogajanje)izluščiti prava dejstva.komu verjeti?kdo ima bolj prav?vsakdo svoje članke obarva v barve svoje poltične opcije in sedaj je na tebi, da ugotoviš kam pes taco moli.no vsaj jaz dobim tak občutek ob prebiranju prej omenjenih revij.ne pravim pa, da je to pravi občutek.takšno je samo moje skromno mnenje. drugače pa preferiram mladino.

Anonimni pravi ...

Ja, Boštjan Videmšek piše fajn stvari. On občasno piše za Sobotno. Jutri ima en članek. Sonja Merljak tudi. Na zadnji strani mi je bilo najbolj všeč pisanje od Metoda Pevca. Rok Praprotnik piše fajn.

Drgač, so pa tudi v Objektivu zanimive stvari. Mogoče je stvar tudi v tem, da je Objektiv ne obstaja dosti časa. In ko nekaj ne poznam preberem večino stvari. Sobotno prilogo pa berem že dologo časa, in vem kaj je meni blizu. Ostalo pa preskočim.