nedelja, 5. avgust 2007

Ljubljanska Jadrolinija

Včeraj sem se spomnil na Dalmacijo. Večkrat smo s starši preživljali dopustniške dni na Hvaru, na maturantskem izletu smo se ustavili v Dubrovniku in na Kornatih, lansko leto sva šla s punco na Korčulo.

Lepo je tam doli, pa naj se politiki jebejo med sabo kolikor se hočejo. Dalmacija je lepša od slovenske in marsikatere druge obale in pika! Ljudje so prijazni, vsaj moje izkušnje so take - Slovence so najbrž tudi že kje drugje prebunkali - ribe znajo vsaj trikrat plavati, morje je slano, sonce te rdeče opeče, pivo hladijo na primerni temperaturi, časopis zamuja samo en dan, punce se kopajo v kopalkah ali brez njih ..., raj v malem torej.


Všečna stvar takšnega dopustnikovanja, izležavanja in odklapljanja od vsakodnevnih tegob (lepo sem tole spisal, kot v kakšnem turističnem vodniku), je tudi plovba z njihovimi ladjami oz. trajekti. Marko Polo, Ivan Zajc, Dubrovnik, Liburnija. Markantna imena, ki me vsako leto znova, ko se odpravim tja dol, nekako po malem fascinirajo. Ne vem, tako čudovite se mi zdijo tiste precej velike plovne zadevščine v vodi.

Včeraj pa sem eno takšnih manjših fascinacij doživel tudi ob Ljubljanici.


Video o ladji na Ljubljanici.

Imena ji ne vem. Ni hudir, da ga ne bi kmalu dobila.

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

baje da vsako jesen iz korčule proti hvaru migrirajo divje svinje.
to je čisto res, samo vira nikjer ne najdem!

Nejc Jemec pravi ...

Morski prašički.

Anonimni pravi ...

Tudi jaz sem že slišal za svinje selivke. Andrej upam da najdeš kakšen vir da naju ljudje ne bodo zasmehovali... RTM

Anonimni pravi ...

evo še en janez več (pa čeprav z mekanim ć) se je danes uspešno vrnil z/s počitnikovanja na tako osovraženi hrvaški obali.še danes se čudim dejstvu, da sem se vrnil v enem kosu (saj veste hrvatarji se radi tepejo, predvsem z janezi).na še večje začudenje so me sprejeli gostinci z odprtimi rokami in se korektno in prijazno obnašali, čeprav bi nas takšne, kakršni smo hodili naokoli vrgli iz marsikaterega slovenskega lokala.res ne vem kje tiči vzrok, da sem se imel na hrvaški obali tako lepo, brez problemov.pa saj ni mogoče,da bi mi in hrvatje lahko živeli brez konfliktov,saj veste kakšni so oni.morda pa niso vedeli, da smo slovenci, drugače sigurno ne bi odnesli cele kože.ne vem, res ne vem kaj naj si mislim.pa saj vsi zatrjujejo, da so hrvatje čudni ljudje in celo vodilni politiki v sloveniji nas pozivajo naj ne hodimo tja.oni bodo že vedeli.kdo drug pa, če ne oni.kdo mi potemtakem lahko pomaga in odpravi to moje začudenje?ali pa so tudi oni le ljudje, tako kot mi in si želijo samo dobrega zaslužka od turizma?ne, to bi bilo pa že preveč čudno.kako le?oni pa že ne.....

Nejc Jemec pravi ...

@nazaj z dopusta: Torej na Hrvaškem ne streljajo vse povprek po Slovencih? Kako ti je uspelo ostati cel? Si se prilizoval? Si jim plačal? Hudirja, čudno se mi zdi, ko je pa dnevno polno drugačnih zgodbic od tvoje. Lažeš!? Nas želiš speljati na Hrvaško, da se potem ne bi nikdar več vrnili na domačo grudo??? Sumljiv si mi ... Ne verjamem ti!

Anonimni pravi ...

slovence itak povsod tepejo :P

Anonimni pravi ...

Tako je Eržo! Tudi na Guči nas je obkolila skupina Grobarjev (navijači Partizana) in hotela z nami fizično obračunati in to samo zato ker se je Eržo hotel pozanimati, citiram: Kakva ima problematika ovdje? oz. če povem po slovensko: A mate probleme? To pa še ni vse, ko smo se nekako le dogovorili in jim pojasnili da je Eržo POSEBEN deček s POSEBNIMI potrebami so nas dobesedno posilili za rakijo in dokončno zapečatili usodo že dodobra "načetega" Eržota. Takšni so te NESLOVENCI! LP

bleach nine pravi ...

če smo čisto pošteni, jst mislim, da obstaja velika razlika med hrvati, ki živijo v dalmaciji in ostalimi. tudi jaz imam z dalmacijo same fine izkušnje, o izkušnjah iz drugih delov naše ljube sosednje deželice pa bi se dalo razpredati ob kakem pivcu.

me pa recimo bolj motijo barke, polne smeti, sredi ljubljanice kot pa hrvati in politične zdrahe, z njimi povezane, o ja.

Anonimni pravi ...

Domen, lepo te prosim, ne smeši našega čina!
Stvar bi namreč opravil sam (hujhajkpištolj), pa so grobarji preveč resno zagrabil, sam pa sem bil že malce v rožicah.