sobota, 18. avgust 2007

Dirka v Lučinah

Danes sem šel zabeležit dogajanje na gorski hitrostni dirki v Lučinah.

V naslednjem videu sem strnil nekaj dih jemajočih trenutkov. Adrenalin, hitrost, bencinski hlapi, hrupni motorji, nesreče, rešilec, okvare, zdrsi s ceste, mladenke v črnem usnju, prehitevanja, zakulisje dirke ... Poglejte si.



Video o najatraktivnejših trenutkih dirke.

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

HAHAHA!

veš da sem že kar takoj vedel da ne bo nobenih hlapov, zdrsov in drugih visokooktanskih prizorov :)

Sta pa zato tile dve kozi (en kzu?) ruj maline! res hude žvauce!

Virloški Tinač pravi ...

Hehe.

Tole je pa prvi posnetek na tvojem blogu, ki sem se mu res iz srca nasmejal. No ja, saj drugi niso bili narejeni z namenom, da bi se smejali, ali pač?

Res, tale je lepa.

Nejc Jemec pravi ...

Noben video ni bil narejen z namenom nasmejati obiskovalce bloga. Moji posnetki so namenjeni izključno samim sebi.

Aljo pravi ...

jst pa gledam ... pa gledam... pa gledam, ko je blo pa se 10 sekund do konca filma sm pa dojel da je to to

HAHA!!! ta je pa odlicen

bleach nine pravi ...

temu, kar si naredil v pričujočem zapisu, bi nekateri rekli optimizacija.. en kup zvenečih besed, ki so zelo pogosto vtipkane v ta ali oni spletni iskalnik :) pa nič ne de, video je vseeno briljanten, meni celo bolj všečen, kot pa če bi se v njej resnično nahajale stvari, katere si napovedal

Unknown pravi ...

super posnetek! komaj sem sledil hitrosti dogajanja! in kakšni boxi!! mega, res mega!

Anonimni pravi ...

@nina: razkrinkala si me. Počutim se tako golega in umazanega.

@jaško: popolnoma verjamem. Tudi kamero sem imel težave, ko si je dogajanje sledilo s takšno hitrostjo. Zato sem uporabil nastavitev slow motion.

@aljo: si si po ogledu morda rekel:"Pizda kakšen kozel sem, da sem takole nasedel?" Morda je pa to poanta ...

Aljo pravi ...

nisem, ker me te zadeve sploh ne zanimajo ampak pogledam vsak tvoj film, ker so vsi na nek nacin fajn

Anonimni pravi ...

a si tele kozice najel, ker se ti ni ljubilo kositi domače senožeti?

Nejc Jemec pravi ...

Nak. 10 metrov od ceste, kjer so dirkali so bile, pa sem jih posnel. Formule, pa predelani avtomobili me ne ganejo preveč. Formula mi je dolgočasna. Koze so bolj zanimive.