sobota, 25. avgust 2007

Hoja žirafe

Ravno sem prišel domov - s kolegi smo ga lumpali - odpravljajoč se v svoje sobane pa sem še neoliko pofirbcal, kaj dogaja na televiziji.

Na drugem programu prenašajo maraton moških z atletskega svetovnega prvenstva na Japonskem. Eden izmed dveh komentatorjev je tudi legendarni Andrej Stare. Nekaj minut pred zmagovalčevim prihodom v cilj je najzanimivejši boj za tretje mesto. Kenijca, ime je bilo prezapleteno, tako sem ga pozabil, sta ulovila najbližja zasledovalca. Ta Kenijec, komentator ga je poimenoval s pravim priimkom, je bil vidno utrujen - kdo pa ne bi bil!? Stare je njegov tek komentiral: "Kenijec s hojo tiste pravkar rojene žirafe."

Kot pravkar rojena žirafa sem zalomasti po stopnicah, padel na posteljo in zaspal.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Tudi mi smo včeraj lumpali, bolje rečeno bandali. Sam sem premagal že prej omenjene stopnice s hojo pravkar povržene antilope.

Erzo pravi ...

LOOOOOL

Anonimni pravi ...

Moram priznat da z veseljem ne le gledam pač pa tudi poslušam prenose iz Osake, kajti Stare in Kavčič nas res ne pustita lačnih fenomenalnih izjav. A kdo snema?

Anonimni pravi ...

Moram priznat da z veseljem ne le gledam pač pa tudi poslušam prenose iz Osake, kajti Stare in Kavčič nas res ne pustita lačnih fenomenalnih izjav. A kdo snema?

Anonimni pravi ...

Če bi sedaj slišali japonskega komentatorja bi se vam zdelo kot da ste v klavnici... Takšne in podobne izjave niso nobena redkost, zatorej vam priporočam da se za kakšno minutko priklopite na drugi program TV slovenija in prisluhnete, smeh zagotovljen.

Anonimni pravi ...

Izjemna komentatorja...kot ti, dragi blogger. Zdajle se že nekaj časa zabavam in uživam ob tvojih mislih. Pa sploh nisem vedela...In komentiram tale šport, ker zanima tudi mene...Službeno in osebno. Ko tole prebereš, pa kaj pokliči...