četrtek, 15. november 2007

Jinx prihajajo v Škofjo Loko

Decembra se bo v Škofji Loki dogajalo, kot se še ni. Občina se je odločila nameniti nekaj proračunskega denarja tudi igram, da ne bo le za kruh.

V hladnih zimskih dneh se bo moč razvedriti ob številnih koncertih, gledaliških predstavah ipd. Kaj točno je pripomoglo k odločitvi za organizacijo tovrstnega dogajanja v sicer zaspani Loki, ne vem - imam mnenje, teorijo zarote, o kateri pa ne upam naglas. Niti nimam dokazov. Je le v moji glavi in je prikladna, mikavna, a ne nujno resnična.

Kakorkoli. Pod okriljem Občine bodo dogodke organizirala društva, zavodi itn. Med drugim, bo 21. decembra na Mestnem trgu potekal Dan za strpnost. Osrednje sporočilo bo voščilo in hkraten poziv k strpnosti, atrakcija pa prav gotovo hrvaški Jinx.



Jinx, Na čemu si ti? Avtor na YouTube: JnrRumble

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kul... samo zakaj morajo bit take stvari v Loki sred zime. I was freezing my ass of last year!

Anonimni pravi ...

razkrij nam to teorijo zarote...željni smo vedenja

Nejc Jemec pravi ...

Moytsah: Lani si bila najbrž še samska ;) Pa spomnm se, da je kuhanega vina bilo premalo ;) Pa ne vem točno zakaj, ampak - v drugih obdobjih leta se po mojem že tako ali tako dogaja veliko stvari - zakaj se ne bi še pozimi. Meni bo sedlo it na kozarček, malo zmrzovat, malo podebatirat, uživat ob muziki, v objemu in zaključit večer kdo ve kje pač že.

loka je kul: Skoraj si mi že prepričal-a. Ampak ne morem. Morda na samem. Na štiri oči, če poveš kdo si. Sicer pa ne bi, včasih sem, zdaj nekako štekam, da ne bi bilo fer, vseeno vas nekaj pa prebira tale blog ;)

Anonimni pravi ...

tako kot ti ne smeš razkriti zarote, tako jaz ne smem razkriti kdo sem.pa ne zato, ker pač ne bi hotel, temveč zato, ker mi dihajo za ovratnik.spremljajo vsak moj korak.morda pa jih skupaj ujameva v past in zašijeva.

za združeno loko

Anonimni pravi ...

Jinx-i so fenomenalni. Imeli so septembra odličen koncert v LJ. Tako, da se bo mogoče še kakšna ljubljančanka pripeljala tja.

Anonimni pravi ...

Jst imam tud eno teorijo zakaj se občina kar na enkrat odloči za sofinanciranje dogodkov.

VOLITVE!!!! ki bodo sicer 16.decembra ampak o dogodkih se bo sigurno govorilo že prej...

Če pa imaš Nejc ti drugo teorijo te pa itak za rokav pocukam, da mi jo razložiš.

Zanimiv dan vsem.....

Nejc Jemec pravi ...

V mestu bo hrupno, ampak ta okoliš je že volil ...

Kakorkoli, tudi volitve včasih prav pridejo. Dobesedno.

Anonimni pravi ...

kar sem iskal, hvala